Mistrzowie Żywiołów

About Mistrzowie Żywiołów

MISTRZOWIE ŻYWIOŁÓW

Zagraj za darmo! MISTRZOWIE ŻYWIOŁÓW
Dotarcie do Mistrzów Żywiołów zajmuje trochę czasu. Jego krzywa uczenia się jest umiarkowanie stroma i nie ma samouczka w grze, który poprowadzi cię dalej – musisz tylko nauczyć się przez menu pomocy tekstowej i kilka prób i błędów. Warto jednak poświęcić czas, ponieważ gra, którą ostatecznie otrzymasz po włożeniu wysiłku, jest głęboka i satysfakcjonująca.

ELEMENTY RPG

Podobnie jak Puzzle Quest, Mistrzowie Żywiołów łączą smak i postęp tradycyjnej gry RPG z całkowicie nietradycyjnym systemem walki – w PQ była to wersja Bejeweled, a tutaj jest to gra karciana. Za każdym razem, gdy twoja postać napotka wroga podczas swoich podróży po mapie świata, dochodzi do bitwy kart – wybierasz pięć kart ze wszystkich, które posiadasz, on robi to samo i obaj na zmianę umieszczacie je pojedynczo na 3 x Siatkę 3, która jest bardzo podobna do planszy w kółko i krzyżyk. Każda karta ma zatem cztery oceny liczbowe – liczbę siły dla każdego kierunku w górę, w dół, w lewo i w prawo – a twoim celem jest pokonanie niższych ocen na kartach przeciwników z wyższymi ocenami na twojej. Na przykład twój przeciwnik zagrał kartę z „1” po stronie „do góry”, co oznacza, że ​​jest tam naprawdę słaba. Jeśli następnie umieścisz własną kartę bezpośrednio nad nią z liczbą „2” lub wyższą, przechwycisz tę kartę – jej kolor zmieni się, wskazując, że teraz ją kontrolujesz. Zwycięzcą jest osoba, która kontroluje większą część planszy po każdym zapełnieniu miejsca.

SYSTEM WALKI

Nie ma samouczków, więc uważnie przeczytaj instrukcję obsługi. Mechanika bitwy sterowana rysikiem jest niezwykle prosta, choć początkowo myląca. Każda karta w twojej dostępnej talii ma cztery liczby w lewym rogu odpowiadające innej stronie karty – jest to dostępna siła twojej karty, ofensywna podczas tury, w której została wyłożona i defensywna później. Jeśli na przykład położyłeś kartę skierowaną na zachód o wartości 1, a twój przeciwnik położy obok niej kartę o wartości skierowanej na wschód 2, twoja karta nagle zmieni kolor na czerwony, co oznacza, że ​​teraz należy do wróg. Możesz ją przejąć w dowolnym momencie w podobny sposób, w zależności od tego, ile boków karta otworzyła do dalszego ataku. Zwycięzcą zostaje gracz z największą liczbą kart w swoim kolorze na polu, gdy jest zapełnione. We wczesnych bitwach używany będzie system obrażeń większych/mniejszych, ale później zostaną wprowadzone inne metody, dodając element strategiczny, który może pozwolić graczom z kartami niskiego poziomu wyrównać wynik przeciwko wrogom na wysokim poziomie.

PODSUMOWUJĄC

Z „Żywiołem” w tytule, każda karta rzeczywiście pasuje do konkretnego elementu, ale normalny cykl żywiołów kamień-nożyce-papier nie ma zastosowania, co nie daje żadnej karcie naturalnej przewagi nad inną. Jednak pole bitwy jest zaśmiecone losowo płytkami elementów, a jeśli karta zostanie położona na pasującej płytce elementu, wszystkie jej wartości liczbowe zostaną zwiększone o 1; jeśli karta zostanie położona na płytce elementu innego typu, jej wartość zostanie zmniejszona o 1. Premia/kara sprawia, że ​​gra jest ciekawsza, ponieważ na polu bitwy dostępnych jest ograniczona liczba pól.

Leave a Comment

Login
Loading...
Sign Up

New membership are not allowed.

Loading...